Неділя, 05.05.2024, 15:59
Вітаю Вас Гість | RSS

Смирновська філія Олексіївської ЗОШ І-ІІІ ступенів

Аналіз виховної роботи за 2014-2015 н.р.

 

 

У 2014 – 2015 навчальному році виховна діяльність була спрямована на реалізацію Законів України «Про освіту», «Про загальну середню освіту», державних національних програм.

Педагогічний колектив школи працює над реалізацією проблеми «Формування ключових компетентностей учнів в умовах сучасної школи». Завданнями виховної роботи школи на сучасному етапі є:

  • Набуття учнями школи соціального досвіду, формування у вихованця позиції бути гідним прийняти естафету людської духовності;
  • Успадкування духовних надбань нашого народу, досягнення високої культури міжнаціональних взаємин, залучення молоді до національної і світової культури;
  • Формування в учнів особистісних ознак громадян української держави, розвиненої духовності, фізичної досконалості, моральності, художньо-естетичної, трудової та екологічної культури.
  • Організація особистісно-конструктивного спілкування учнів;
  • Комунікативна виразність педагога у виховному процесі.

 

Для реалізації цих завдань у школі був розроблений план виховної роботи навчального закладу та окремі плани, які  були  затверджені на засіданнях методичних об’єднань класних керівників. Ці плани охоплюють всі напрямки виховання: патріотичне, правове, моральне, художньо-естетичне, трудове, фізичне, екологічне, превентивне та включають у себе календарні, традиційні шкільні свята, заходи, конкурси.

З метою виявлення обдарованих дітей та розвитку їх творчих здібностей у школі організовано роботу гуртків за інтересами.

п/п

Назва гуртка

Кількість учнів

Керівник

1.

Англійський

16

Киричук О.І.

2.

Літературний

25

Довган Н.І.

3..

Драматичний

45

Маслій Ю.В.

4.

Математичний

16

Тупікова Л.М.

5.

Спортивний

26

Помазан С.О.

6

Створення комп’ютерних презентацій

16

Левченко Т.Г.

7.

Умілі ручки

37

Сніжко С.В.

8.

Краєзнавчий

7

Фещенко С.В.

 

Всього:

188

 

 

Протягом 2014 – 2015 навчального року в школі було проведено дев’ять предметних тижнів:

  • вересень: Тиждень безпеки життєдіяльності;
  • жовтень: Тиждень біології, тиждень географії;
  • листопад: Тиждень світової літератури;
  • грудень: Тиждень правових знань;
  • січень: Тиждень математики, фізики та інформатики;
  • лютий: Тиждень англійської мови;
  • березень: Тиждень української мови та літератури;
  • квітень: Тиждень хімії;

А також  у березні – тиждень дитячої книги, у квітні – тиждень психології

Вересень був присвячений вирішенню організаційних питань: складанню та погодженню планів виховної роботи, створенню банку даних дітей, які потребують соціального захисту, опіки, складанню соціальних паспортів класів, школи, охопленню учнів у гуртках.

Шкільне методичне об’єднання класних керівників працює над проблемою «Виховання загальнолюдських цінностей на основі гуманізації навчало-виховного процесу».

У ході установчих засідань ШМО були визначені такі завдання на навчальний рік:

  • підвищення теоретичного, науково-методичного рівня підготовки класних керівників із питань психології та педагогіки;
  • забезпечення виконання єдиних принципових підходів до виховання й соціалізації учнів;
  • озброєння класних керівників сучасними виховними технологіями та знанням сучасних форм і методів роботи;
  • вивчення, узагальнення та використання передового педагогічного досвіду роботи класних керівників;
  • координування планування, організації та педагогічного аналізу виховних заходів класних колективів;
  • сприяння становленню й розвитку системи виховної роботи класних керівників.

Учні школи брали участь у селищних, районних заходах:

  • Благодійна акція «Милосердя»;
  • Всеукраїнська акція «Лист пораненому»;
  • Селищних заходах присвячених Дню визволення селища, Дню перемоги (Урок мужності, тематичні виховні години, участь у мітингу);
  • Районній акції «5 картоплин»;
  • Районний конкурс знавців української мови ім. Яцика;
  • Олімпіади з навчальних предметів;
  • Районному конкурсі дитячої творчості «Знай і люби свій рідний край»;
  • Районному конкурсі «Таланти, твої, Запорізький краю».

 

 У школі були проведені традиційні загальношкільні виховні заходи, конкурси:

  •  День знань. Свято першого дзвоника.
  • Святкові концерти до Дня вчителя,та 8 Березня, Нового року.
  • Конкурси: «Дари осені», «Знай і люби свій рідний край»;
  • Виховні  заходи: до Дня українського козацтва, День пам’яті жертв Голодомору, день збройних Сил України, Святий Миколай, Масляна, Андріївські вечорниці, День Соборності України, День Святого Валентина, День Гумору та ін.
  • Свято прощання з Букварем, прощання 4 класу з початковою школою, свято останнього дзвоника, Випускний бал. 

 Важливим  чинником  у  проведенні  виховної  роботи  є  створення  безпечних  умов  для  навчання,  фізичного

 розвитку  та  належних  умов  для  соціально-психологічної  реабілітації  дітей,  прищеплення  здорового  способу  життя,  запобігання  негативних  проявів  у  поведінці  школярів, формування  ціннісного  ставлення  до  себе  як  до  людини,  до  інших  людей.  З  цією  метою  у  школі  було  налагоджено  роботу  ради  по  профілактиці  правопорушень  серед  неповнолітніх,  лекторію  з  питань  попередження  правопорушень  і злочинності  серед  школярів.  Вівся  строгий  контроль  за  учнями,  схильними  до  правопорушень.  На  них  були заведені  карти  психолого-педагогічного  спостереження,  проводилися  бесіди  на  правовиховну  тематику.   

   Велика  увага  у  школі  приділялася   формуванню  в  учнів  поваги  до  законів  України,  надання  правової  освіти,  прищеплення  навичок  дисципліни  і  порядку.

Поряд з традиційними формами виховної роботи значне місце за результативністю посідає шкільне учнівське самоврядування. Структурно самоврядування представлене як на рівні школи, так і на рівні класних колективів. Учнівське самоврядування «Веселкова Республіка» очолює президент і міністерства.

Класоводам ретельніше вивчати умови проживання учнів класу і своєчасно інформувати про проблеми соціального педагога школи, адміністрацію. Звертати увагу на пропуски уроків учнями без поважних причин і порушення дисципліни, своєчасно доводити відповідну інформацію.

Класним керівникам продовжувати здійснювати індивідуальний підхід до учнів, відповідально ставитися до вивчення умов життя учнів, удосконалювати роботу з батьками, систематично проводити тематичні батьківські збори, залучати батьків до позакласної роботи школи. Слід ретельніше готуватися до проведення годин спілкування, чітко ставити їх виховну мету і прикладати достатньо зусиль щодо її досягнення.

Меню сайту
Вхід на сайт
Пошук
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0