Аналіз виховної роботи за 2014-2015 н.р.
У 2014 – 2015 навчальному році виховна діяльність була спрямована на реалізацію Законів України «Про освіту», «Про загальну середню освіту», державних національних програм. Педагогічний колектив школи працює над реалізацією проблеми «Формування ключових компетентностей учнів в умовах сучасної школи». Завданнями виховної роботи школи на сучасному етапі є:
Для реалізації цих завдань у школі був розроблений план виховної роботи навчального закладу та окремі плани, які були затверджені на засіданнях методичних об’єднань класних керівників. Ці плани охоплюють всі напрямки виховання: патріотичне, правове, моральне, художньо-естетичне, трудове, фізичне, екологічне, превентивне та включають у себе календарні, традиційні шкільні свята, заходи, конкурси. З метою виявлення обдарованих дітей та розвитку їх творчих здібностей у школі організовано роботу гуртків за інтересами.
Протягом 2014 – 2015 навчального року в школі було проведено дев’ять предметних тижнів:
А також у березні – тиждень дитячої книги, у квітні – тиждень психології Вересень був присвячений вирішенню організаційних питань: складанню та погодженню планів виховної роботи, створенню банку даних дітей, які потребують соціального захисту, опіки, складанню соціальних паспортів класів, школи, охопленню учнів у гуртках. Шкільне методичне об’єднання класних керівників працює над проблемою «Виховання загальнолюдських цінностей на основі гуманізації навчало-виховного процесу». У ході установчих засідань ШМО були визначені такі завдання на навчальний рік:
Учні школи брали участь у селищних, районних заходах:
У школі були проведені традиційні загальношкільні виховні заходи, конкурси:
Важливим чинником у проведенні виховної роботи є створення безпечних умов для навчання, фізичного розвитку та належних умов для соціально-психологічної реабілітації дітей, прищеплення здорового способу життя, запобігання негативних проявів у поведінці школярів, формування ціннісного ставлення до себе як до людини, до інших людей. З цією метою у школі було налагоджено роботу ради по профілактиці правопорушень серед неповнолітніх, лекторію з питань попередження правопорушень і злочинності серед школярів. Вівся строгий контроль за учнями, схильними до правопорушень. На них були заведені карти психолого-педагогічного спостереження, проводилися бесіди на правовиховну тематику. Велика увага у школі приділялася формуванню в учнів поваги до законів України, надання правової освіти, прищеплення навичок дисципліни і порядку. Поряд з традиційними формами виховної роботи значне місце за результативністю посідає шкільне учнівське самоврядування. Структурно самоврядування представлене як на рівні школи, так і на рівні класних колективів. Учнівське самоврядування «Веселкова Республіка» очолює президент і міністерства. Класоводам ретельніше вивчати умови проживання учнів класу і своєчасно інформувати про проблеми соціального педагога школи, адміністрацію. Звертати увагу на пропуски уроків учнями без поважних причин і порушення дисципліни, своєчасно доводити відповідну інформацію. Класним керівникам продовжувати здійснювати індивідуальний підхід до учнів, відповідально ставитися до вивчення умов життя учнів, удосконалювати роботу з батьками, систематично проводити тематичні батьківські збори, залучати батьків до позакласної роботи школи. Слід ретельніше готуватися до проведення годин спілкування, чітко ставити їх виховну мету і прикладати достатньо зусиль щодо її досягнення. |
Меню сайту
Пошук
Друзі сайту
Статистика
Онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0 |